luni, 4 aprilie 2011

reclamele străine...visele copiilor români

Vă aduceţi aminte reclamele la jucării de pe posturile străine?
Eu vroiam un inorog verde...un pistol cu apă...dar nu micuţ ci cu super soaker power...şi vroiam şi casă cu Barbie cu tot.

"Play doh" - sau plastilina a fost creată pentru copii încă din secolul XIX şi tare ne bucuram de ea fiindcă îţi dădea impresia că te murdăreşti, dar rămâneai curat...cum altfel să modelezi noroi fără să fii certat?
În plus culorile erau superbe, mai ales când le combinai după ce încălzeai plastilina în palme.



Deşi nu aveam un "play doh" cu figurine ca americanii ne mulţumeam cu pachetele de plastilină care se fărămiţa câteodată...




2 comentarii:

  1. Al doilea spot publicitar mi-a trezit nostalgie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cantam tot timpul melodia din reclama de la modelino ...n-am gasit nicaieri reclama dar imi amintesc fragmente din ea :)

    RăspundețiȘtergere