sâmbătă, 9 aprilie 2011

La mare, la soare....cu Valahia



Nu-mi vine să cred acum când reascult cântecele celor de la Valahia. Eram prea mică prin 1998, când a apărut trupa, să realizez ce versuri deocheate aveau. Cred că ascultam şi eu doar pentru că se difuzau peste tot şi era la modă, dar ştiu sigur că nu mi-am cumpărat casetele lor.

La mare, la soare, fetiţele sunt goale şi alături de Suzana, mi-ai furat banana s-au făcut cunoscuţi Dorin Topală, Costi Ioniţă şi Mihai Trăistariu. Pentru cei care nu ştiu, înaintea lui Trăistariu, a fost Laura, o tânără care a decis să urmeze o carieră în operă (bună alegere).

În 1999, pleacă şi Costi Ioniţă, despre care ştim cu toţii că a ales calea manelelor. Apogeul formaţiei Valahia are loc în 2004. Mihai Trăistariu a continuat să cânte pe cont propriu, iar în 2006 a participat la Eurovision cu piesa "Tornero" care a fost difuzată în peste 30 de ţări din Europa. Dacă doriţi să aflaţi mai multe despre succesul muzical al lui Trăistariu, găsiţi pe Wikipedia.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu