miercuri, 6 aprilie 2011

Bonibon sau M&M's?



Dacă ai fost copilul anilor '90, cu siguranţă ai crescut cu Bonibon. M&M's-urile nu ajungeau la noi pe vremea aceea, din câte îmi amintesc. 

Bonibon, biluţele colorate de ciocolată, se găsesc în continuare în magazinele din România. Din când în când, îmi mai cumpăr şi eu un tubuleţ, ca să îmi aduc aminte de clipele când venea mama acasă de la serviciu şi scotea din geantă Boniboanele. (nu se întâmpla prea des acest lucru, de aceea plăcerea era imensă când primeam câte un tub de Bonibon.) 
Sunt sigură că după ce veţi afla că Bonibon încă se mai găseşte în România o să daţi iama prin magazine în       căutarea copilăriei. Poftă bună! Eu mă duc să îmi cumpăr un tub.


Bombonicile multicolore sunt surioarele gumei Turbo, fabricate de firma turcească Kent.






Un comentariu: