vineri, 6 mai 2011

V-au vrăjit?

"Charmed" (Farmece) serialul de succes care a fost lansat în 1998 şi difuzat pe TVR2 ne-a vrajit cu Puterea celor Trei vrăjitoare din San Francisco timp de 8 ani.

Actriţele Holly Marie Combs (Piper - puterea de a opri timpul), Alyssa Milano (Pheobe - avea premoniţii şi se îndrăgosteşte de un demon Baltazar-Cole) şi Shannen Doherty (Prue - mişca lucrurile cu puterea minţii) care a fost înlocuită ulterior de Rose McGowan (Paige) au îmbinat drama cu acţiunea şi misterul pentru a ne oferi un serial ... magic.






Tot ce îşi doreau fetele a fost să trăiască o viaţa liniştită, dar mereu se aflau în faţa pericolului fiind responsabile pentru stabilirea ordinii în lumea magiei şi protecţia "nevinovaţilor", cu alte cuvinte a celor fără puteri supranaturale, de magia neagră.

Vârcolaci, magi, demoni, vrăjitoare, cavaleri şi clarvăzători sunt doar câteva dintre personajele mistice ce îşi fac simţită prezenţa pe micul ecran în episoadele serialului Farmece.

Puteţi să vă lăsaţi vrăjiţi din nou accesând site-ul Watch Charmed Online


2 comentarii:

  1. buna, am descoperit blogul tau din intamplare si imi place foarte mult pt ca mi-am adus si eu aminte de multe lucruri de cand eram copil..eu sunt nascuta in 94. voiam sa te rog mult sa cauti(am cautat si eu mult si nu am reusit sa gasesc nimic) un serial cu vrajitoare care a fost difuzat la noi dupa 2004 cred pe TVR2..e cu niste fete care sunt la un colegiu de vrajitoare..seamana mult cu Harry Potter..si cred ca e din Marea Britanie( am recunoscut accentul)..daca vei gasi ceva m-as bucura mult:) multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am putut rămâne însărcinată timp de 9 ani după căsătorie,
    Eu și soțul meu am devenit atât de îngrijorați, încât am căutat diferite remedii pentru a rămâne însărcinată un an, până când m-am întâlnit cu doctorul DAWN, care o ajută pe cea mai bună prietenă a mea să rămână însărcinată atunci când nu a putut concepe,
    I-am explicat totul acestui medic și a promis că mă va ajuta, i-am oferit tot ce mi-a cerut,
    Spre surprinderea mea am ramas insarcinata in 1 luna si 2 saptamani, acum am 2 copii frumosi, totul datorita doctorului DAWN,
    Contacteaza-l daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să-ți aduci înapoi fostul iubit.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    Dacă vrei să câștigi la loterie sau să câștigi cazul Curt.
    El este WhatsApp:+2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere