sâmbătă, 7 mai 2011

Sunset Beach

Nu era gospodină care să nu aştepte cu nerăbdare un nou episod din Sunset Beach, serialul difuzat pe TVR1 în perioada 1997-1999.

Actorii din Sunset Beach, 1998

Personal eram uimită de impactul pe care îl avea acest serial, mai ales când îmi petreceam vacanţele la ţară, fiindcă toată lumea se astruca în casă pe la ora 17 şi ieşea apoi "la poartă" să dezbată relaţia dintre Meg (Susan Ward/Sydney Penny) şi Ben (Clive Robertson) care defapt nu era Ben ci era fratele lui geamăn Derek, care o iubea pe una Maria care s-a pierdut pe mare, dar a reapărut exact când se linişteau apele.

În film intervin şi forţe malefice şi nu, nu vorbesc de Annie (Sarah Buxton), roşcata pusă mereu pe mârşăvii, ci de vrăjitoare, zombies şi tot felul de fenomene supranaturale ce aveau loc spre sfârşitul seriei.

Alte poveşti întortochiate ce îţi captau atenţia erau axate pe iubirea dintre un preot, Antonio şi iubita fratelui său Gabi, aventurile salvamarilor binefăcuţi şi istoria tensionată a familiei uber-bogate Richards.
Trivia: Actorul Eddie Cibrian în rolul lui Cole Deschanel, cel care a sedus şi soţia, Olivia (Lesley-Anne Down) şi fiica, Caitlin (Vanessa Dorman / Kam Heskin) lui Gregory Richards, a filmat un film la noi în ţară şi a fost plăcut surprins când lumea îl striga pe stradă: Cole!



Sunset Beach, un orăşel din California unde toţi se cunosc, se iubesc şi se urăsc.
Vouă v-a plăcut povestea lor?



3 comentarii:

  1. da foarte mult mia placut este serialu copilariei mele

    RăspundețiȘtergere
  2. Din copilărie urmares acest serial nu era zi sa pierd vreun episod din câte îmi aduc aminte a avut cred ca în jur de 1000 și ceva de episoade m-a inspirat foarte mult acest serial te ținea cu sufletul la gura tare aș vrea să îl vadă și copii noștri !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand ma uit la acest ,video ,imi aminteste de copilaria mea ,care nu pierdeam niciun episod ,actorul meu favorit era cole

    RăspundețiȘtergere