joi, 7 aprilie 2011

Tang la plic sau la cutie?

Tang la cutie
Tang la plic


În urma unei scurte documentări am aflat că sucul Tang - pe care noi l-am băut doar în varianta praf, adică la plic - a fost iniţial produs la cutie, ca băutură pentru micul-dejun, de către americani.

Tang a apărut pe piaţa americană în 1957, iar cel praf a fost comercializat în 1959. Când eram eu copil, am băut numai la plic, iar gustul nu era nemaipomenit, dar decât nimic, mai bine Tang. Aşadar, Tang a făcut parte din copilăria multor generaţii, inclusiv din cea a părinţilor mei.

Gustaţi dintr-o reclamă la Tang din 1967:




4 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=OZAnzV-em7Y&feature=related

    Si aici apare...dar sub forma de plic(zici ca este de ness) este de la Argentinieni si in reclama joaca o actrita forte buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place foarte mult blogul tau!
    Imi aduce aminte de copilarie si de unele lucruri pe care le-am uitat, dar care la vremea aceea insemnau foarte mult pt mine. Felicitari pt blog! Te-am trecut in lista mea de blogroll. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Noi am ajuns sa bem tang atunci cand s-a dovedit in SUA ca tang este cancerigen, fiind numai chimicale. Tot ce nu s-a consumat a fost exportat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca exista in 2022 . In aeroport la AbuDhabi.

    RăspundețiȘtergere