miercuri, 30 martie 2011

Mi-am pierdut batista!

Începând cu grădiniţa şi terminând cu anii din şcoala primară, "Batistuţa" a fost unul dintre jocurile preferate ale copiiilor din generaţia noastră. Idile nevinovate se năşteau jucând "Batistuţa".

Cine îşi pierdea batista, ameninţa colegii de joacă printr-un dans energic în jurul lor că va mânca bătaie de la mama dacă nu o va găsi. Norocosul sau norocoasa care deţinea batista primea un pupic pe obrăjor de la nefericitul care a pierdut-o. Astfel, dacă aveai noroc, îl/o pupai pe cel/cea de care îţi plăcea pe ascuns.

Un joc nevinovat de copii, de care îmi voi aminti cu plăcere şi haz când voi ajunge la bătrâneţe.

Ei copii....voi vă mai aduceţi aminte de frumoasa "Batistuţă"?

3 comentarii:

  1. Am pierdut o batistuta, ma bate mamica...cine-o are sa mi-o aduca, ii sarut gurita""...:X parca asa era nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de timizi eram pe atunci, trimiteam doar prin aer saruturi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce vremuri lipsite de griji erau candva....

    RăspundețiȘtergere